Regulamin

I. Informacje ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego Torbi.pl jest firma:
    Netwita Beata Phan, ul. Szymczaka 3/10, 01-227 Warszawa, NIP: 823-110-67-60, REGON: 141962853
  2. Słownik pojęć:
    Sklep - sklep internetowy Torbi.pl
    Kupujący - osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym Torbi.pl
  3. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu.
  4. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Polski.
  5. Wszelkie rozliczenia dokonywane są w walucie polskiej, w złotych.
  6. Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto w PLN, nie zawierają kosztów przesyłki do Kupującego.
  7. Płatności realizowane są za pomocą przelewów na konto podane w mailu potwierdzającym zamówienie oraz na stronach Sklepu. Możliwa jest także płatność przy odbiorze przesyłki - tzw. za pobraniem.
  8. Informacje znajdujące się na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie tego towaru.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian.
  10. Wszystkie wymiary i kolory podawane w opisach produktów są danymi przybliżonymi i nie mogą być podstawą reklamacji.
  11. Ze Sklepu mogą korzystać jedynie osoby fizyczne i prawne posiadające pełną zdolność do wykonywania czynności prawnych.

II. Rejestracja w serwisie

  1. Aby móc dokonać zakupu w Sklepie, należy zarejestrować się na stronie Torbi.pl
  2. Rejestracja w Sklepie oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu.
  3. Wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia podawane są przez Kupującego dobrowolnie.
  4. Niewypełnienie pól obowiązkowych oznacza niemożność rejestracji Kupującego w Sklepie.
  5. Podawane dane osobowe będą używane jedynie w celu realizacji złożonego zamówienia, nie mogą być udostępniane osobom trzecim.
  6. Każdy z Kupujących ma prawo do wglądu, poprawienia oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep. Wszelkie zmiany danych jak również cofnięcie zgody na ich przetwarzanie wymaga zachowania formy pisemnej, tradycyjnej lub mailowej na adres podany jako kontakt do Sklepu.
  7. Cofnięcie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Kupującego skutkuje usunięciem jego konta ze Sklepu.
  8. Założenie konta nie oznacza konieczności dokonania zakupu.
  9. Sklep zastrzega sobie możliwość usunięcia konta Kupującego bez podania przyczyny.

III. Składanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia należy składać jedynie poprzez formularz zamówienia.
  2. Formularz ten jest dostępny jedynie po dokonaniu rejestracji w Sklepie i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.
  4. Kupujący otrzymuje mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. Przy wyborze przesyłki płatnej przy odbiorze (za pobraniem) konieczne jest dokonanie potwierdzenia zamówienia poprzez email, jest ono realizowane dopiero po tymże potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego.
  6. Zamówienie może zostać zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w Sklepie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem, Kupujący będzie informowany o stanie zamówienia (realizacja częściowa, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia).
  7. Kupujący może zmienić lub wycofać zamówienie drogą mailową, pisząc na adres: sklep[małpa]torbi.pl - proszę zastapić [małpa] znakiem @
    • Dla zamówień z płatnością przelewem na konto (przedpłatą): do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty,
    • Dla zamówień płatnych przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) - do momentu potwierdzenia zamówienia przez Kupującego.
  8. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie prawidłowych danych do korespondencji i dostawy zamówionego towaru.
  9. Sklep ma 7 dni na realizację zamówienia, choć zwykle realizacja następuje w ciągu 2 dni roboczych od wpłynięcia należności na konto Sklepu (przedpłata) lub potwierdzenia zamówienia (pobranie).
  10. Sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania zamówienia, w przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówienia, lub przy jakichkolwiek wątpliwościach ze strony Sklepu.

IV. Płatność i dostawa

  1. Zamówienie realizowane jest po dokonaniu przedpłaty na konto Sklepu. Możliwa jest także płatność przy odbiorze osobistym lub przy odbiorze przesyłki (pobranie).
  2. Zamówienie jest wysyłane do Kupującego po wpłynięciu zapłaty za zamówiony towar na konto Sklepu, nie później niż w ciągu 7 dni. W wyjątkowych sytuacjach termin dostawy jest uzgadniany bezpośrednio z Kupującym.
  3. Zamówienie jest anulowane, a towar ponownie wystawiony do sprzedaży, jeśli w ciągu 3 dni roboczych nie odnotowano wpływu należności za zamówiony towar na konto Sklepu lub zamówienie nie zostało potwierdzone przez Kupującego.
  4. Zamówienie wysyłane jest na adres podany przez Kupującego.
  5. Nie ma możliwości zmiany adresu po dokonaniu wpłaty za zamówiony towar lub po potwierdzeniu zamówienia.
  6. Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firm świadczących usługi przewozowe, na koszt Kupującego.
  7. Po dokonaniu potwierdzenia odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość w obecności przedstawiciela firmy przewozowej.
  8. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, w momencie odbioru, nie należy jej przyjmować i w obecności przedstawiciela firmy dostarczającej sporządzić protokół szkody.
  9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe z winy dostawcy przesyłki.
  10. W przypadku zaginięcia przesyłki, zwrot należności, ewentualnie ponowne wysłanie towaru następuje po rozpatrzeniu reklamacji złożonej u dostarczyciela przesyłki..
  11. Jako dowód zakupu Sklep wystawia paragon lub fakturę Vat – należy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zamówienia.

V. Reklamacje, wymiana i zwroty

  1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty dotarcia przesyłki z reklamowanym towarem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu i kosztów przesyłki lub zaoferuje mu inny towar do wyboru.
  3. Jeśli reklamacja będzie wymagała ekspertyzy rzeczoznawcy, Sklep zastrzega sobie wydłużenie terminu jej rozpatrzenia do 30 dni.
  4. Towar do reklamacji wysyłany jest na koszt Kupującego, Sklep zwraca koszty przesyłki niezwłocznie po  rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Wszelkie wymiary i kolory podawane w opisach produktów mają jedynie charakter orientacyjny i różnice pomiędzy nimi a wartościami rzeczywistymi nie mogą być podstawą do reklamacji. Dotyczy to także różnic wynikających z parametrów technicznych i ustawień sprzętu używanego przez Kupującego.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez Kupującego i dostawcę przesyłki.
  7. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużycie,
    • uszkodzenia mechaniczne,
    • uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji,
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
    • elementy ozdobne np. klamry, guziki, itp.,
    • odbarwienia.
  8. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, Kupujący ma prawo do wymiany takiego towaru na koszt Sklepu. Warunkiem jest zwrot niezgodnego z zamówieniem towaru w nienaruszonym stanie .
  9. W przypadku braku zamówionego towaru Kupujący ma prawo do zwrotu poniesionych kosztów.
  10. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem, bez wcześniejszych uzgodnień z Kupującym.
  11. Każdy Kupujący, dokonujący zakupu za pośrednictwem internetu, może od niego odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki . Sklep zwraca równowartość ceny towaru i koszt przesyłki do klienta, nie podlegaja zwrotowi koszt przesyłki od klienta do Sklepu.
  12. Zwrotów wpłat dokonujemy wyłącznie na konto bankowe, nie przesyłamy wpłat za pośrednictwem poczty.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Sklep może dokonywać zmian w regulaminie, które obowiązują od momentu ich publikacji na stronach Sklepu.
  2. W spawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.
  3. Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Torbi.pl to sklep internetowy oferujący torebki damskie, torebki sportowe, torebki młodzieżowe. U nas zawsze znajdziesz modne torebki i na czasie. Aby zadowolić naszych klientów, śledzimy najnowsze trendy w modzie i podążamy za nimi. Wiemy, co się nosi i dzielimy się tą wiedzą z naszymi klientami. U nas znajdziesz coś dla siebie na każdą okazję - torebki do pracy i na wieczór, torebki małe i duże, torebki tańsze i ciut droższe. Chcemy, aby każdy klient był zadowolony.

Tagi: torebki david jones, torebka, torebka damska, torebki, torebki damskie, torebki dawid jones, torebki sklep, torebki 2011, ...