Wymiana, Zwrot, Reklamacja

ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży)

  1. Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
  2. Chęć zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) Kupujący sygnalizuje przesyłając mailem na adres sklep[małpa]torbi.pl (proszę zastąpić [małpa] znakiem @) wypełniony formularz zwrotu dostępny TUTAJ, nie później n iż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
  3. Zwrot towaru powinien zostać dokonany nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
  4. Warunkiem odstąpienia od umowy kupna jest zwrot otrzymanego towaru, bez śladów korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do jego obejrzenia.
  5. Zwracany towar należy przesłać przesyłką lub dostarczyć osobiście (nie w żadnej innej formie), po uprzednim umówieniu się, na adres:
    Netwita Beata Phan
    Ul. Szymczaka 3/10
    02-227 Warszawa
  6. Do przesyłki należy dołączyć:
    - dowód sprzedaży
    - wypełniony i wydrukowany oraz podpisany formularz zwrotu. Pobierz formularz zwotu
  7. Zwrot należności za towar i koszty przesyłki do Kupującego  nastąpi w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki od klienta.
  9. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
  10. Niezastosowanie się do wyżej podanego trybu będzie skutkowało nieuwzględnieniem zwrotu.

REKLAMACJA TOWARU

  1. Reklamację towaru Kupujący sygnalizuje, wysyłając mailem na adres sklep[małpa]torbi.pl (proszę zastąpić [małpa] znakiem @) formularz reklamacyjny, który znajduje się TUTAJ.
  2. Następnie niezwłocznie należy wysłać reklamowany towar przesyłką lub dostarczyć osobiście (nie w żadnej innej formie) na adres:
    Netwita Beata Phan
    Ul. Szymczaka 3/10
    01-227 Warszawa
  3. Do przesyłki należy obowiązkowo dołączyć:
    - dowód sprzedaży
    - wypełniony i wydrukowany oraz podpisany formularz reklamacyjny. Pobierz formularz reklamacyjny
    Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, w wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu.
  4. Towar do reklamacji przesyłany jest do Sklepu na koszt Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sklep zwraca koszty przesyłki na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  7. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużycie torebki
    • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, rozerwania)
    • uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania ( np. przeciążenie a w efekcie urwanie rączki lub paska )
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • nieodpowiedni rozmiar i kolor, o ile jest zgodny z opisem produktu
    • uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki
    • odbarwienia
    • przemoczenia
    • Wszelkie wymiary i kolory podawane w opisach produktów mają jedynie charakter orientacyjny i różnice pomiędzy nimi a wartościami rzeczywistymi nie mogą być podstawą do reklamacji. Dotyczy to także różnic wynikających z parametrów technicznych i ustawień sprzętu używanego przez Kupującego.
  8. Niezastosowanie się do wyżej podanego trybu będzie skutkowało nieuwzględnieniem reklamacji.

Torbi.pl to sklep internetowy oferujący torebki damskie, torebki sportowe, torebki młodzieżowe. U nas zawsze znajdziesz modne torebki i na czasie. Aby zadowolić naszych klientów, śledzimy najnowsze trendy w modzie i podążamy za nimi. Wiemy, co się nosi i dzielimy się tą wiedzą z naszymi klientami. U nas znajdziesz coś dla siebie na każdą okazję - torebki do pracy i na wieczór, torebki małe i duże, torebki tańsze i ciut droższe. Chcemy, aby każdy klient był zadowolony.

Tagi: torebki david jones, torebka, torebka damska, torebki, torebki damskie, torebki dawid jones, torebki sklep, torebki 2011, ...