Kategorie produktów
Marki produktów
Zaawansowane szukanie
Wymiana, Zwrot, Reklamacja
ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży)
- Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
- Chęć zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) Kupujący sygnalizuje przesyłając mailem na adres sklep[małpa]torbi.pl (proszę zastąpić [małpa] znakiem @) wypełniony formularz zwrotu dostępny TUTAJ, nie później n iż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
- Zwrot towaru powinien zostać dokonany nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
- Warunkiem odstąpienia od umowy kupna jest zwrot otrzymanego towaru, bez śladów korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do jego obejrzenia.
- Zwracany towar należy przesłać przesyłką lub dostarczyć osobiście (nie w żadnej innej formie), po uprzednim umówieniu się, na adres:
Netwita Beata Phan
Ul. Szymczaka 3/10
02-227 Warszawa - Do przesyłki należy dołączyć:
- dowód sprzedaży
- wypełniony i wydrukowany oraz podpisany formularz zwrotu. Pobierz formularz zwotu - Zwrot należności za towar i koszty przesyłki do Kupującego nastąpi w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki od klienta.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
- Niezastosowanie się do wyżej podanego trybu będzie skutkowało nieuwzględnieniem zwrotu.
REKLAMACJA TOWARU
- Reklamację towaru Kupujący sygnalizuje, wysyłając mailem na adres sklep[małpa]torbi.pl (proszę zastąpić [małpa] znakiem @) formularz reklamacyjny, który znajduje się TUTAJ.
- Następnie niezwłocznie należy wysłać reklamowany towar przesyłką lub dostarczyć osobiście (nie w żadnej innej formie) na adres:
Netwita Beata Phan
Ul. Szymczaka 3/10
01-227 Warszawa - Do przesyłki należy obowiązkowo dołączyć:
- dowód sprzedaży
- wypełniony i wydrukowany oraz podpisany formularz reklamacyjny. Pobierz formularz reklamacyjny
Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, w wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu. - Towar do reklamacji przesyłany jest do Sklepu na koszt Kupującego.
- Po rozpatrzeniu reklamacji, Sklep zwraca koszty przesyłki na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużycie torebki
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, rozerwania)
- uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania ( np. przeciążenie a w efekcie urwanie rączki lub paska )
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- nieodpowiedni rozmiar i kolor, o ile jest zgodny z opisem produktu
- uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki
- odbarwienia
- przemoczenia
- Wszelkie wymiary i kolory podawane w opisach produktów mają jedynie charakter orientacyjny i różnice pomiędzy nimi a wartościami rzeczywistymi nie mogą być podstawą do reklamacji. Dotyczy to także różnic wynikających z parametrów technicznych i ustawień sprzętu używanego przez Kupującego.
- Niezastosowanie się do wyżej podanego trybu będzie skutkowało nieuwzględnieniem reklamacji.